ŚWIĄTECZNA GRA DLA CAŁEJ RODZINY - 5 SEKUND





Jednym z zadań jakie proponowałam do kalendarza adwentowego było granie w świąteczne gry. Dziś przygotowałam jedną z takich gier, jest to moja wersja popularnej ostatnio gry "5 sekund".

O co chodzi? Otóż gracze losują kartkę z pytaniem i maja 5 sekund na udzielenie odpowiedzi. Jeśli się uda zdobywają punkt. Wiadomo wygrywa osoba z największą ilością punktów. Można również dodać zasadę, że gdy jedna osoba nie odpowie na pytanie, przechodzi ono do następnej osoby, a ta nie może już powtórzyć odpowiedzi poprzednika. 

Jeśli graja z nami małe dzieci można wydłużyć im czas na odpowiedź.

Co będzie potrzebne?
- moje karty z pytaniami
- nożyczki do wycięcia
- stoper

Moja wersja gry ma 16 pytań więc najlepiej nadaje się dla 2-5 graczy. Gdy gra nas 3 lub 5 odkładamy jedno z pytań i gramy odpowiednio 5 lub 3 rundy.










1 komentarz:

  1. Bardzo fajne! Jak moje dzieci podrosną to będzie zdecydowanie do wykorzystania!

    OdpowiedzUsuń