KSIĄŻKOWA WISH LISTA


Miał być wpis o naszych ulubionych książkach, jednak w związku z przeprowadzką nie mam za bardzo jak zrobić zdjęć. Postanowiłam więc podzielić się z wami, moją wish listą książkową. Książki mogła bym kupować masowo, i dla siebie i dla dziecka. Moja lista zakupowa nieustannie się powiększa. Wybrałam z niej najciekawsze propozycje, które najprawdopodobniej w najbliższym czasie kupimy. 

Może wy polecicie nam coś wartego uwagi?

Książkowa wish lista:

  • "Pierwsza encyklopedia: Na wsi" to punkt obowiązkowy na mojej liście. Mamy już część "Mój dzień" i bardzo nam się podoba. Jestem przekonana, że ta część będzie hitem. Seria moim zdaniem jest cudowna, ładne obrazki, przydatne informacje, po każdym rozdziale kilka zadań sprawdzających co dziecko zapamiętało. 

  • "Noc na ulicy Czereśniowej". Nie mamy jeszcze żadnej z książek o ulicy Czereśniowej, jednak poznaliśmy już urok książek obrazkowych dzięki pozycji "Rok w lesie". Na początek wybrałam tę część, bo najbardziej mnie urzekła, ale nie wykluczam zakupu pozostałych części



  • Kolejna część "Kici Koci". Szczerze to kupowałam nasza pierwszą Kicię bez przekonania. Myślałam, że raczej nie przypadnie do gustu mojemu synkowi, a okazała się strzałem w dziesiątkę. Mamy część "Kicia Kocia na traktorze" oraz "Kicia Kocia i Nunuś. Co robisz Nunusiu?". Obie równie często u nas czytane, czas więc na kolejna książeczkę z tej serii.


  • "Wszyscy Ziewają" - ładne proste ilustracje z otwieranymi okienkami, które sprawiają, że zwierzątka ziewają. A jak wiadomo ziewanie jest zaraźliwe. Obowiązkowa pozycja przed snem, szczególnie dla nielubiących zasypiać uparciuszków.

  • "Bardzo zalatana pszczółka" to prosta i przyjemna w odbiorze książeczka, duże obrazki, mało tekstu. Jestem ciekawa czy przyjmie się u nas.


  • "Kto to taki? To zwierzaki. Na wsi" to kolejna propozycja z otwieranymi okienkami. Zwierzaki + otwierane okienka + ładne ilustracje = murowany hit.

  • "Detektyw Pozytywka". Z Detektywem zetknęłam się będąc jeszcze w ciąży i spodobały mi się proste historie z zagadką do rozwiązania. Polecam serdecznie, bo to fajne i mądre historie, tak jak i inne książki pana Grzegorza. Co prawda syn jest jeszcze za mały by zrozumieć te opowiadania, ale większość naszej biblioteczki jest w większej mierze do oglądania niż czytania, więc powoli przymierzam się do takich pozycji.

  • "Anatomia farmy. Ciekawostki z życia wsi" to też książka "na potem", ale jako mieszkanka wsi nie mogę się oprzeć. To swoisty przewodnik, z przydatnymi w życiu informacjami jak chociażby : jak poznać że jajko jest świeże, jakie kwiaty są jadalne czy jak wekować pomidory. Myślę, że niejeden dorosły może się czegoś nowego z tej książki dowiedzieć.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz